Nu kan hon!

Så stolt jag är! Nova har faktiskt lärt sig att cykla nu! De var lediga i torsdags så då hade de tagit fram cyklarna och provat lite och när jag kom hem fick jag höra att hon minsann hade cyklat flera meter utan att Göran hade hållit i cykeln. Jättebra tyckte jag och så bestämde vi att vi skulle testa nästa dag. Och mycket riktigt, igår när vi kom hem så tog vi fram cykeln och testade och jag behövde bara hålla i just när hon skulle starta och sen for hon iväg! Hon sa att hon inte kunde starta själv eller svänga runt, men det tog bara några försök så kunde hon det också. Hon är så duktig! Testar lägga in ett videoklipp här så ni får se:
 
 
Hon tycker det är så roligt att cykla! Idag har vi varit på en riktig långpromenad och hon cyklade hela vägen. Självklart ramlar hon ibland men hon tränar och tränar. Min SuperNova!


Kommentarer
Linda

Gilla gilla gilla!!! Vad duktig hon är! :)

2014-03-15 @ 18:06:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Forestmama

En mamma i skogen eller en mamma Skog?

RSS 2.0