Blandat

I lördags var vi i storklinta med skoter och pulkor tillsammans med Susanne och Stefan, det var riktigt mysigt men ack så blåsigt.. Tur vi fick en bra grillstuga att söka skydd i :) Barnen åkte och åkte i backen hela dagen och somnade nästan direkt i bilen hem.


På söndagen for Göran tillbaka dit med en kompis och körde en massa skoter medan jag och barnen åkte till Obbola en sväng. Vi kikade i min mormors lägenhet om det var något vi ville spara nu när hon flyttar in på ett boende. Samtidigt passade vi såklart på att umgås med mamma, pappa, Linda, Tuva och Ian (och Erik också på ett litet hörn). Det är så roligt att ses! Ingen av dem fastnade tyvärr på bild, men ni kan få se den fina knappsamlingen som jag tog hand om från mormor. Jag och barnen satt länge och tittade på dem :)


Nu är det dags för mig att sova, snart måste man ju stiga upp igen.. Jag avslutar med en bild på en kul grej som Nova ritade och satte upp i köket:


Det är danssteg :) Godnatt och sov så gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Forestmama

En mamma i skogen eller en mamma Skog?

RSS 2.0