Så har vi provat det också..

Mitt i allt julstök idag kom Nellie plötsligt till mig och var ledsen och höll sig för näsan. Jag fruktade genast vad som hänt eftersom Nova just suttit och pysslat med pärlor... Och mycket riktigt, när hon snöt i ett papper kom det ut en pärla! :) Jag var nöjd över att ha fått ut den så snabbt och smärtfritt, tills hon började gnälla igen och pekade på andra sidan.. Jovisst, där inne fanns det också en liten pärla men den satt betydligt hårdare. Det verkade göra ont när hon snöt så det blev till att pilla och lirka.. Och just när jag tänkte att vi nog måste åka in till akuten för att få hjälp så ploppade den ut :)

Ja som sagt, nu har man provat det också... Hoppas att hon tyckte det var så pass obehagligt att hon inte vill göra om det! Tokfian...


Annars händer inte så mycket här, jag njuter av att ha fått gå på julledighet ända till den 2:a januari. Skönt! Och snart är det julafton! Som vi längtar :) Hoppas att ni har det bra där ute!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Forestmama

En mamma i skogen eller en mamma Skog?

RSS 2.0