Hej igen!

Oj vad tiden går fort! Försöker ta vara på alla fina sommarstunder det bästa jag kan. Vi har ju skaffat husvagn! Riktigt trevligt hade vi på första utflykten med den till obbola då vi bland annat firade lillasyster som fyllde år och såklart hälsade på familj och släkt. Vi avslutade campingsemestern med en natt i skellefteå, utanför mitt jobb :) Jag skulle ut med jobbarkompisarna så då behövde jag inte ta bussen hem. Bekvämt :) Och vi hade verkligen jättekul!

Nu verkar värmen äntligen komma tillbaka så imorgon blir det nog bad. Härligt! Här får ni några bilder att titta på, bland annat vår första egenodlade morot! :)

Härliga sommar!

Nu har det gått en tid sen jag uppdaterade er igen, men nu är det minsann dags! Jag sitter till och med vid datorn och inte bara med telefonen för en gångs skull :)

Vi har alltså hunnit ha ungefär 1½ veckas semester nu och vi har faktiskt varit ganska flitiga på att hitta på saker. Vi har varit på stranden, shoppat i stan, haft filmmysdagar när det regnat, varit på marknad och festival, fiskat, ätit och umgåtts med goda vänner (på vardagar, hur underbart är det inte med semester!) I lördags var vi också på Lycksele djurpark där barnen hade det riktigt roligt! De fick ju gå in och klappa getter och det var flera små mjuka killingar som var hur tama som helst.

Vi var där tillsammans med Terese och Fredrik och direkt efteråt åkte vi till deras stuga och sov över där. Supermysigt! Söndagen bjöd på rekordvärme så vi stannade såklart och passade på att sola och bada vid deras lilla strand. På kvällen åt vi surströmming tillsammans (mums!) men sen åkte vi hem, barnen var ganska så knäckta och behövde sova på varsitt håll :)

I veckan tar vi det ganska lugnt, vi planerar att börja med lite husjobb så smått, det är ju sånt som måste göras. Men vi ska såklart också fortsätta ha det så bra som vi har haft det hittills också, man kan ju inte bara jobba på semestern! :) Här får ni några fler blandade bilder att kika på:

Ha det bra, för det har vi! :)

Forestmama

En mamma i skogen eller en mamma Skog?